6 דרכים שיעזרו לכם למשוך את האנשים הנכונים לאתר שלכם.

שיווק בדיגיטל

תוכן עניינים

תכנים טובים בדרך אליכם!

בא לך לקבל את התכנים הכי שווים לפני כולם? זה המקום להצטרף.

✔ אני מאשר/ת קבלת דיוור וחומר פרסומי, מבטיח לא לחפור 😉

אחד האתגרים הגדולים ביותר בעולם השיווק הוא יצירת טראפיק (תנועת מבקרים) באתרים. ישנה תפיסה מוטעית נפוצה בקרב משווקים, במיוחד כשמתחילים במערכת או במתודולוגיה חדשה, שכל סוג של טראפיק הוא טוב. אבל זה לא נכון.

טראפיק יכול להוות אינדיקטור לכך שאתם מתחילים לראות תוצאות, אך חשוב יותר שתבחנו מדדים נוספים כמו שיעורי המרה של מבקרים ללידים ושיעורי המרה של לידים ללקוחות משלמים. בטראפיק, האיכות חשובה יותר מהכמות.

אז איך תוכלו להגיע לטראפיק איכותי, כזה שמאפשר לכם להמיר את המבקרים באתר ללידים וללקוחות?

1. זהו את נתיב ההמרה האידיאלי שלכם

לפני שאתם בונים תוכניות או אסטרטגיות לאתר שלכם, חשוב להבין תחילה איך אתם רוצים שמשתמשים יטיילו בו.

הנה דוגמה לנתיב אידיאלי:

  • למישהו יש בעיה
  • הוא מחפש תשובות ברשת
  • האתר שלכם עולה אצלו בתוצאות החיפוש
  • הוא לוחץ על הקישור לבלוג שכתבתם בנושא וקורא מאמר
  • בסוף המאמר הוא לוחץ על ה"קריאה לפעולה" שלכם וזו מובילה אותו להצעה של תוכן פרימיום
  • הוא ממלא טופס והופך לאיש קשר במערכת שלכם
  • הוא נרשם לאחת ההצעות שלכם
  • הוא הופך ללקוח שלכם

2. צרו פרופיל לקוח אידיאלי

פרופיל האישיות של הלקוחות שלכם ישמש אתכם בכל מה שתעשו. על מנת לגרום למבקרים להגיע לאתר שלכם ולהפוך בסופו של דבר ללקוחות, עליכם להבין תחילה מיהם אותם האנשים ואילו הרגלים וצרכים יש להם. הפרופיל שתיצרו ינחה את התוכן שלכם ויבטיח שהוא רלוונטי ומדויק ובאמת מוסיף ערך עבור לקוחות פוטנציאליים בזמן שהם עוברים דרך המשפך השיווקי שלכם.

3. פתחו אסטרטגיית מילות מפתח לפי פרופיל לקוח

לאחר שתגדירו פרופיל לקוח, תוכלו לעשות סיעור מוחות על רעיונות תוכן ומילות מפתח שמתאימות לו. אילו ביטויים הלקוחות הפוטנציאליים יקלידו בשורת החיפוש כדי למצוא את הפתרונות שהם מחפשים? אם ניקח לדוגמא את הסטודיו שלי – ברור שארצה להיות נוכח כאשר הגולש יחפש ביטויים הקשורים לתחום בניית האתרים – אסטרטגיית מילות מפתח נכונה תוביל לשם.

4. נהלו בלוג

עכשיו כשאתם יודעים למי אתם ממקדים את המכירה ובאילו מילות מפתח תשתמשו כדי שמשתמשים יוכלו למצוא אתכם, הגיע הזמן לנהל בלוג. כתיבת בלוג היא דרך נהדרת להוביל טראפיק איכותי לאתר שלכם.

5. היו פעילים ברשתות החברתיות

קידום התוכן שיצרתם בסושיאל הוא דרך נהדרת נוספת להוביל טראפיק לאתר שלכם. מדיה חברתית היא מקום שבו מעודדים שיתוף. באמצעות קידום התוכן ברשתות החברתיות אתם עשויים להגיע ליותר אנשים.

זכרו: אמנם חשוב לקדם את עצמכם, אבל המדיה החברתית היא גם המקום לקיים בו אינטראקציה עם אנשים ולשתף את התכנים שלהם.

6. קידום ממומן

כשאתם יוצרים תוכן שאתם יודעים שישמש היטב את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, נוצרת תנועה אורגנית לאתר שלכם, שזו דרך נהדרת לייצר לידים. עם זאת, דירוג אורגני גבוה עבור מילות מפתח תחרותיות יכול לקחת זמן.

קידום ממומן יכול לעזור להגביר את האפקט של התוכן שלכם, ולעזור לכם למשוך אנשים בתור סמכות בתחום שאתם עוסקים בו.

קחו בחשבון שגם הקידום הממומן שלכם צריך להיות מכוון ומדיד. ודאו שאתם עוקבים אחר מילות המפתח המתאימות לתוכן ולפרופיל הלקוח שלכם.

מילה לסיום: ניוזלטר!

משכתם טראפיק לאתר שלכם? יופי, אבל העבודה עוד לא נגמרה. מאמרים, טובים ככל שיהיו, כנראה לא ימירו כל מבקר ומבקר באתר שלכם. זה לא אומר שזה לא יכול לקרות, אבל לרוב צריך יותר ממאמר נהדר כדי להפוך טראפיק ללקוחות.

עליכם לפתח אסטרטגיות טיפוח כדי לספק ללידים שלכם תוכן רלוונטי יותר היישר למייל שלהם. למשל, תנו להם את האפשרות להירשם לניוזלטר קבוע, שבועי או חודשי, והשקיעו בתוכן שאתם שולחים להם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

israel peer | web development

ישראל פאר | סטודיו פאר

אחרי שנים של עיצוב ופיתוח אתרים בהם בניתי אתרים לעסקים מובילים בתחומם ועזרתי להם לשפר את הנראות של העסק שלהם בדיגיטל החלטתי לכתוב קצת על נושאים שאני אוהב ומכיר ,
יש לכם נושא שמעניין אתכם? תכתבו לי ואשתדל לכתוב גם עליו.

בואו נהיה חברים ←

תכנים טובים בדרך אליכם!

בא לך לקבל את התכנים הכי שווים לפני כולם? זה המקום להצטרף.

✔ אני מאשר/ת קבלת דיוור וחומר פרסומי, מבטיח לא לחפור 😉
checklist web development

מתכננים לבנות אתר?

הכנתי לכם את הצ'קליסט המלא כדי שלא תפספסו דבר >>>

✔ אני מאשר/ת קבלת דיוור וחומר פרסומי, מבטיח לא לחפור 😉

אולי יעניין אותך גם

בנייה ועיצוב אתרים
יש לכם אתר? זה לא נגמר בהקמה
מדריכים
כיווץ מספר רב של תמונות בפוטושופ בקליק
בנייה ועיצוב אתרים
כמה עולה לבנות אתר? מחירון בניית אתרים המלא

אתר נדל"ן

רשות היחיד
בניית אתר
עיצוב UX UI

אתר קורסים

power group | web development
פאוור גרופ - קורס נדל"ן
בניית אתר
עיצוב UX UI

אתר קטלוג

True Israel
בניית אתר
עיצוב UX UI

אתר חנות

מצאתי שיתפתי
בניית אתר
עיצוב UX UI

אתר חנות

שפיצר רהיטים
בניית אתר
עיצוב UX UI

אתר חנות

קידוש
בניית אתר
עיצוב UX UI

אתר Booking

Crown Delta
בניית אתר
עיצוב UX UI

אתר מידע

dgtool
בניית אתר
עיצוב UX UI

לנוחיותכם, תוכלו לפנות אליי בכל דרך שנוחה עליכם:

web design

8 סיבות למה לא כדאי לעבוד איתי

עצרו הכל, אני צריך אתכם לכמה דקות של כנות קשוחה ביותר.

ההנחה שלי היא שאחרי שתקראו את הפוסט הזה, לא תרצו שום קשר אליי. אני לא מאשים אתכם לרגע. בכל זאת, יש לכם בטח את העיסוקים והחיים שלכם, ואולי אתם עדיין לא מוכנים להצלחה מסחררת.

אבל אתם חייבים לעצמכם לפחות לקרוא עד הסוף כדי שתוכלו להבין בדיוק למה לא כדאי לכם לעבוד איתי.

התחלנו:

 

1. אל תעבדו איתי אם אתם אוהבים שיש לכם מלא זמן פנוי למשפחה

נהנים מהזמן שלכם עם בני המשפחה האהובים עליכם? ברור. כרגע אתם אולי עובדים בשאנטי, בלי אתר, בלי מיתוג, מה שבא – ברוך הבא.

תנו לי לנחש: ההכנסות שלכם בהתאם לכך? אז ראו הוזהרתם: אם אני בונה לכם אתר, אתם יכולים להגיד ביי ביי לזמן האיכות הרב והנרחב שיש לכם כרגע עם המשפחה.

אני לא אומר שלא תראו אותה בכלל, אבל הרבה פחות. אתם תהיו עסוקים בלהביא הביתה ערימות של כסף שאיתן תוכלו לבטח את עתידכם הכלכלי ולממש את החלומות הגשמיים שלכם.

 

2. אל תעבדו איתי אם אתם לא רוצים להשקיע באתר איכותי

כי זה סתם בזבוז זמן בשבילי ובשבילכם, והסיבה לכך היא פשוטה מאוד: האתר לא יעשה את העבודה. לא תוכלו להתפשר על איכות אם אתם רוצים להצליח בגדול בתחום שלכם. לקוחות שבים שהם לפעמים בגדר מעריצים הולכים אחר הדברים הטובים. מילה של ישראל.

 

3. אל תעבדו איתי אם אתם לא רוצים להצליח ונוח לכם איפה שאתם כרגע

מפחדים מהצלחה? אני יודע שזה נשמע מוזר, למה שמישהו יפחד להצליח, אבל תתפלאו – הפחד הזה חי וקיים.

הצעה שלי: אם אתם לא רואים איך העסק שלכם יכול להצליח ולשגשג, אל תחשבו אפילו על לעבוד איתי.

 

4. אל תעבדו איתי אם יש לכם בעיית התמכרות

כי לא תוכלו להפסיק לעבוד איתי.

לא, אני לא צוחק. כיף איתי ואני עושה עבודה טובה מכל הלב עבור הלקוחות שלי. מה שמוביל אותי לסעיף הבא:

 

5. אל תעבדו איתי אם אתם לא אוהבים שיש לכם חברים

כי בינתיים כל מי שעבד איתי נשאר חבר שלי. אני מתחבר לכל הלקוחות שלי ברמה האישית, וזה חלק מסוד ההצלחה שלי. ככה אני גם בונה עבורם אתרים יפהפיים שמניבים תוצאות רווחיות ביותר.

 

6. אל תעבדו איתי אם אתם אוהבים בלאגן

כי אני טיפוס שעובד בצורה מסודרת מאוד. חשוב לי לארגן הכל כדי לא לשכוח את הדברים החשובים שאני צריך לעשות.

גם האתרים שאני בונה נראים בהתאם, ולכן אנשים אוהבים לחזור אליהם כל פעם מחדש.

 

7. אל תעבדו איתי אם אסתטיקה לא מעניינת אתכם

כי פשוט לא תוכלו להנות מהעבודה שלי, וגם לא הלקוחות שלכם.

אני בונה אתרים יפים, כאלה שמשפיעים על המוח לטובה ומגרים את חוש הראייה שלנו. אסתטיקה של אתרי אינטרנט משפיעה על לקוחות באופן מוכח, זה בכלל לא נתון לשאלה.

אז אם זה לא משהו שחשוב לכם, אני מאחל לכם מראש הרבה מזל – מפני שתזדקקו לו. 

 

8. אל תעבדו איתי אם אין לכם סבלנות

כי האתרים שאני בונה הם מושקעים ולוקח זמן לעבוד עליהם.

כל אחד היום יכול להקים אתר בשעה. יש חברות שמציעות בניית אתרי תדמית זולים וכן כאלה שמאפשרות לכם לבנות אתר לבד בצורה פשוטה מאוד. הכל טוב ויפה, אבל האתרים האלה ייתנו לכם בחזרה בדיוק את מה שהשקעתם בהם – כלום בפיתה.

אתם חושבים שאלה אתרים שעסקים גדולים ומצליחים משתמשים בהם? ממש לא. חברות רציניות שוכרות בוני אתרים מקצועיים שמסוגלים להקים עבורן אתרים מכובדים ומשפיעים. הם רוצים לראות תוצאות מהאתרים האלה, לא רק להעלות איזה עמוד בית מעפן לאוויר רק כדי לומר שיש להם ייצוג ברשת.

אני מזהיר אתכם שוב: אם אתם לא בנויים להצלחה והרבה מאוד לקוחות טובים שחוזרים אליכם לעוד – אל תעבדו איתי!

 

 

אם אתם בכל זאת מתעקשים לעבוד איתי... 

תכנים טובים בדרך אליכם!

בא לך לקבל את התכנים הכי שווים לפני כולם?
זה המקום להצטרף.

✔ אני מאשר/ת קבלת דיוור וחומר פרסומי, מבטיח לא לחפור 😉